hhannaeriicsson

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Hej & Välkommen!

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 01:20

Hej & Välkommen till min nya blogg, valde att göra en ny då jag vill börja om från början. 

Använde förut blogg.se men eftersom jag inte är den bästa personen på koder och en massa så orkade jag inte ha kvar den bloggen, så tog en lite enklare verison. Har även en annan blogg på den här webbplatsen, www.thesunshineoflife.bloggplatsen.se - där jag lägger ut mina foton jag knäppt på lite allt möjligt. Kika gärna in där också om in får tid över! 


Lite om mig själv - 

Jag är en tjej som nyss fyllt 18år och jag bor utanför Härnösand i en liten by som heter Älandsbro. 

Går skola i Sundsvall på Realgymnasiet Inriktning Hund. På fritiden är jag oftast med min pojkvän som bor i Njurunda, men när jag inte är med honom så är jag antingen med kompisar eller så är jag och tränar med min hund om jag inte har fullt upp med annat. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:53


Älskling, jag hoppas att du läser det här.   Jag vill bara att du ska veta att i mina ögon är du en underbar pojkvän och jag vill aldrig tappa dig.  Jag har mina humörsvägningar som inte alltid är så rolig att stå ut med, men jag vill tacka dig...

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:10

Att vara kär är bland det bästa som finns och absolut den bästa känslan som finns, åtminstone då man hittat den man verkligen tycker om och den allt känns rätt med.    När jag hör ordet kärlek så tänker jag oftast på två personer som älskar varan...

Av Hanna Ericsson - 25 juni 2014 23:09


Denna dag har inte haft så mycket att erbjuda. Började med att jag åkte in till stan idag också då mamma ändå skulle in. Jag sprang runt på stan som en tok för att hitta nån frisör med tid innan helgen. När allt kändes hopplöst & meningslöst så hitta...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 22:27


Dagen började med att jag, Sanna & Lina for in på stan och shoppade lite. Fick med mig en kofta, en stickad tröja och en kortärmad ''skjorta'' hem, kan försöka fixa bild till imorgon. Då jag inte hunnit göra det idag.    Sen nu ikväll föjde jag m...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 03:17


Måste tyvärr redan få skriva av mig lite ilska på folk som bara blandar hundar hej vilt.    Helt ärligt så är jag emot blandraser, självklart inte själva hundarna, för dem kan ju inte rå för att dem blivit blandade med en massa raser i sig. Men i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards