hhannaeriicsson

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Show me, don't tell me

Av Hanna Ericsson - 25 juni 2014 23:09

Denna dag har inte haft så mycket att erbjuda. Började med att jag åkte in till stan idag också då mamma ändå skulle in. Jag sprang runt på stan som en tok för att hitta nån frisör med tid innan helgen. När allt kändes hopplöst & meningslöst så hittade jag en tillsut, äntligen en som hade tid nu på fredag 15.30 Längtar såå, skäms ju i den hårfärg jag har nu..   


Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, det känns inte ens som sommar.. det är bara blåsigt och regnigt så det är inge roligt att vara ute ens. 


Men imorgon får vi hoppas på att det blir soligt eller åtminstone bättre väder, för då ska jag in på praktiken/jobbet och hjälpa till   

Och om några veckor får jag äntligen sommarjobba och tjäna lite pengar!


Men just nu sitter jag och kollar på tv och tar det mest bara lugnt. Ska väl snacka med älsklingen snart innan han lägger sig. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:53


Älskling, jag hoppas att du läser det här.   Jag vill bara att du ska veta att i mina ögon är du en underbar pojkvän och jag vill aldrig tappa dig.  Jag har mina humörsvägningar som inte alltid är så rolig att stå ut med, men jag vill tacka dig...

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:10

Att vara kär är bland det bästa som finns och absolut den bästa känslan som finns, åtminstone då man hittat den man verkligen tycker om och den allt känns rätt med.    När jag hör ordet kärlek så tänker jag oftast på två personer som älskar varan...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 22:27


Dagen började med att jag, Sanna & Lina for in på stan och shoppade lite. Fick med mig en kofta, en stickad tröja och en kortärmad ''skjorta'' hem, kan försöka fixa bild till imorgon. Då jag inte hunnit göra det idag.    Sen nu ikväll föjde jag m...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 03:17


Måste tyvärr redan få skriva av mig lite ilska på folk som bara blandar hundar hej vilt.    Helt ärligt så är jag emot blandraser, självklart inte själva hundarna, för dem kan ju inte rå för att dem blivit blandade med en massa raser i sig. Men i...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 02:16


Life is like a camera... Focus on what's important, Capture the good times, Develop from the negatives, And if things don't work out, Take another shot.          ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards