hhannaeriicsson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2014

Min andra halva

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:53

Älskling, jag hoppas att du läser det här.


Jag vill bara att du ska veta att i mina ögon är du en underbar pojkvän och jag vill aldrig tappa dig. 

Jag har mina humörsvägningar som inte alltid är så rolig att stå ut med, men jag vill tacka dig för att du står ut med mig och mina utbrott. Du är en bra pojkvän, även fast jag inte alltid visar det. 

Jag är så fruktansvärt glad över att du är min pojkvän och att det är jag som får dela allt med dig och ingen annan. 

Du och jag har inte alltid världens bästa förhållande, men vem har det jämt? 

Vi har våra motgångar, de gånger där vi bara hatar varandra och skulle kunna drämma till varandra, eller rent ut sagt be varandra dra åt helvete. Vi har sagt saker mot varandra som vi ångrar, men vi försöker lösa allt på en gång, vilket gör att vårat band mellan oss är starkt. Vilket även bevisar att vi älskar varandra alldeles för mycket för att kunna lägga allt åt sidan och bara gå vidare. 

Jag vet att jag inte alltid är världens bästa flickvän när jag kräver saker av dig, skriker på dig för att du inte lyssnar, är svartsjuk osv. Men jag vill bara att du ska veta att jag inte gör det för att vara elak utan utav andra anledningar. 


Jag vill att du ska veta att du är för jävla bra pojkvän, du är en som alltid finns för en och försöker få en på bra humör. (då du har tid.) Du är glad, sprallig, busig, snygg, fin, underbar, din personlighet är också underbar osv. 

Ibland önskar jag att vi kunde spola tillbaka tiden och göra om allt. Göra så att vissa saker aldrig skulle fått hända. Göra det på ett annat sätt. Men alla gör sina misstag, man lär sig utav dem. 


Jag minns en än gång första gången vi träffades, första gången vi kysstes, första gången vi låg med varandra, första gången vi sa ''jag älskar dig'' till varandra. Jag minns alla fina minnen med dig och jag vill aldrig tappa dem. Det är dig jag vill uppleva allting med, och jag hoppas att du känner samma sak. 


Med den här texten vill jag egentligen bara säga, att jag älskar dig och ingen annan! 

Du är världens bästa pojkvän i mina ögon. Och att det är dig jag vill ha, för det är dig jag mår bra med, känner mig trygg med, känner mig älskad utav, trivs med, kan vara mig själv med osv. Vem har dem turen att få känna allting sånt på en och samma gång?


jag vill vara din och ingen annan älskling..         


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ericsson - 1 juli 2014 21:10

Att vara kär är bland det bästa som finns och absolut den bästa känslan som finns, åtminstone då man hittat den man verkligen tycker om och den allt känns rätt med.    När jag hör ordet kärlek så tänker jag oftast på två personer som älskar varan...

Av Hanna Ericsson - 25 juni 2014 23:09


Denna dag har inte haft så mycket att erbjuda. Började med att jag åkte in till stan idag också då mamma ändå skulle in. Jag sprang runt på stan som en tok för att hitta nån frisör med tid innan helgen. När allt kändes hopplöst & meningslöst så hitta...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 22:27


Dagen började med att jag, Sanna & Lina for in på stan och shoppade lite. Fick med mig en kofta, en stickad tröja och en kortärmad ''skjorta'' hem, kan försöka fixa bild till imorgon. Då jag inte hunnit göra det idag.    Sen nu ikväll föjde jag m...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 03:17


Måste tyvärr redan få skriva av mig lite ilska på folk som bara blandar hundar hej vilt.    Helt ärligt så är jag emot blandraser, självklart inte själva hundarna, för dem kan ju inte rå för att dem blivit blandade med en massa raser i sig. Men i...

Av Hanna Ericsson - 24 juni 2014 02:16


Life is like a camera... Focus on what's important, Capture the good times, Develop from the negatives, And if things don't work out, Take another shot.          ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards